۶ تکنیک بسته شدن فروش اجتماعی که باید درباره آنها بدانید

Posted on

شکی نیست که دنیای دیجیتال تغییراتی در روند فروش ایجاد کرده است. در این اعتقاد قدیمی همیشه اعتباری وجود خواهد داشت که یک فروشنده باید روی ABC های فروش متمرکز شود: همیشه بسته باشید. با این حال ، تکنیک های قدیمی مدرسه به پیچیدگی مدرن نیاز دارد تا به آنها کمک کند تا ابزار فروش موثر در کانال های رسانه های اجتماعی شوند.

دیجیتال

رسانه های اجتماعی با استفاده از چندین رویکرد ، از جمله محتوای تولید شده توسط کاربر ، در تولید هدایت کمک کرده اند. این فقط یک نمونه از چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی برای تشویق فروش است. محتوای تولید شده توسط کاربر کمک می کند ارزش دیگری را که سایر برندها در برند شما می بینند ، نشان دهند. همچنین ، توجه دقیق به آنچه در فید شما گفته می شود ، فرصت کافی برای پاسخ به سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات درد مشتری را فراهم می کند.

با نگاهی به برخی از روشهای سنتی بسته شدن ، می توانید روشهای خلاقانه ای برای درج این روشها در کانالهای رسانه اجتماعی خود پیدا کنید. در اینجا شش تکنیک فروش اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا وارد منظره مدرن دیجیتال شوید.

آیا می دانستید که ما یک دوره ۵ ساعته جدید جدید داریم طراحی شده برای کمک به متخصصان فروش یاد بگیرند که چگونه فروش آنلاین را با موفقیت بشناسند؟

۱ ٫ اکنون یا هرگز بسته نشود

این که مردم ببینند که اکنون باید اقدام کنند ، نه فقط برای فروشندگان بلکه برای همه نوع تبلیغات یک کار قدیمی است. این همان موردی است که در کانال های خرید استفاده می شود و حتی در بسیاری از سایت های خرید آنلاین قابل مشاهده است. ایجاد یک فوریت باعث می شود مردم نگران باشند که اگر اکنون اینگونه عمل نکنند از دست می دهند. این “پیشنهاد زمان محدود” یا “فقط ۱۵ مورد باقی مانده” یا حتی یک کار “تحویل رایگان و مجموعه ای از چاقوهای جینسو” است.

پیچش رسانه های اجتماعی

این می تواند به خوبی در رسانه های اجتماعی عمل کند زیرا می تواند احساس FOMO (ترس از دست دادن) ایجاد کند. با افزودن این نوع پیشنهاد به خوراک خود ، می توانید این احساس فوریت را ایجاد کنید و همچنین افرادی که شرکت می کنند با اظهار نظر و لایک به دیوانگی اضافه کنند. این پیشنهاد را بعد از اظهار نظر مثبت یا در پاسخ خود به یک سؤال اضافه کنید. با استفاده از رسانه های اجتماعی ، فروش های ناخوشایند به ندرت کار می کنند ، بنابراین شما باید خلاقیت پیدا کنید و به آنچه در خوراک شما می گذرد توجه کنید تا فرصتی برای استفاده از این رویکرد پیدا کنید.

خلاقیت

۲ ٫ خلاصه ببندید

تکرار تمام مواردی که مشتری هنگام خرید خود دریافت می کند به ایجاد ارزش و برجسته کردن مزایا کمک می کند. می توانید همه چیز موجود را ترسیم کنید و آن را به نقاط درد که در طول مکالمات خود آموخته اید ، گره بزنید. این یکی کار می کند زیرا شما بر همه چیزهایی که دریافت می کنید تأکید می کنید و به آنها کمک می کنید تا ببینند این معامله است مانند هیچ کس دیگر. این همچنین می تواند به عنوان یک چک لیست کار کند ، و شما می توانید با یک سؤال “بنابراین این همه چیز است ، چه زمانی دوست دارید که ما آن را تحویل دهیم؟” برای عقد قرارداد.

پیچش رسانه های اجتماعی

خلاق شوید و به روشهایی فکر کنید که خلاصه ای از آنچه را که باید در مقابل طرفداران خود ارائه دهید ، بدست آورید. شاید شما یک ویدئو را با رعایت مضحک و مضحک به نقاط درد رایج پرتاب کنید که به شما امکان می دهد نقاط درد را با محصولات مطابقت دهید. همچنین می توانید یک چک لیست رایگان یا کاغذ سفید تهیه کنید که افراد بتوانند روی آن کلیک کنند تا خلاصه ای از این روش به شکلی دقیق تر دریافت کنند. باز هم ، نکته اینجاست که از یک تکنیک تعطیلی مدرسه قدیمی استفاده می شود اما به روشی جدید که روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کار خواهد کرد.

۳ ٫ سؤال را ببندید

پرسیدن سؤال بهترین راه برای کشف دلیل نیاز مشتری به محصول یا خدمات شما است. سؤالات به شما امکان می دهد خواسته های آنها را بشنوید و در عین حال فرصتی برای شما می گذارد که پاسخ اعتراضات احتمالی آنها را نیز مطرح کنید. سؤالات همچنین به شما کمک می کنند تا پاسخی در مورد چگونگی انجام کارها پاسخ دهید.

وقتی واقعیتی را در مورد محصول خود ارائه کردید که احساس می کنید برخی از مشکلات آنها را برطرف می کند ، می توانید بپرسید “آیا این مسئله به شما کمک می کند؟” دلیل کار سؤالات این است که اگر آنها بله می گویند ، قدرت بیشتری به شما می دهد و می توانید سر بزنید. به سمت نزدیک اگر آنها جواب ندهند ، می توانید بپرسید که چرا و به سمت پیشرفت بیشتر مسائلشان حرکت می کنید.

مشکلات

پیچش رسانه های اجتماعی

اگر از اینستاگرام استفاده می کنید ، می دانید که یکی از جدیدترین راه هایی که مارک ها و افراد درگیر طرفداران می شوند ، پرسیدن یک سؤال یا حتی از طرفدارانشان استعلام سؤال است که در ادامه به شما پاسخ خواهد داد. با استفاده از این تکنیک به خوبی کار می کند و به شما این امکان را می دهد تا آنچه را که در ذهن مشتریانتان است ، کشف کنید و با استفاده از محصولات خود ، راه حل های فوری ارائه دهید.

راه حل