۵ دلیل سایت موبایل شما باعث خشم بازدید کنندگان شما می شود

Posted on

آن را انکار نکنید: شما قطعاً با تلفن همراه خود فریاد زده اید.

و اشکالی ندارد – احتمالاً سزاوار آن بود. این که یک لودر کند بود ، توجه به جستجوی پاپ یا یک فروشگاه اینترنتی که به سادگی آنچه را که می خواستید پیدا نکردید ، آن وب سایت مطمئناً آن را می خواست.

همه ما با سایتهای همراه روبرو شده ایم که به ما فشار داده است تا دکمه خروج را ببینیم. اما اینگونه نیست که شما بخواهید مشتریان هنگام فرود آمدن در سایت تلفن همراه خود ، احساس کنند.

به همین دلیل ما از ۵ اشتباه بزرگ موبایل که بازدید کنندگان شما را خشمگین می کند ، دستگیر کرده ایم. زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چه اشتباهی می کنید و چگونه می توانید از آن جلوگیری کنید.

موبایل

۱ Pop پاپ آپ های خوش تیپ

آیا می دانید بازدید کنندگان شما بیشتر از آن متنفر هستند؟ این پنجره های پرشکوه که آنها را پایین صفحه نمایش می نامند “دقیقاً اگر اولین بار تبلیغ یا پیام شما را از دست ندهند.” این مسئله است: بازدید کنندگان شما به احتمال زیاد نمی خواهند برنامه تلفن همراه خود را بارگیری کنند. و آنها مطمئناً نمی خواهند ۲ ثانیه بعد از اینکه در سایت موبایل خود قرار گرفتید ، نظرسنجی شما را انجام دهند.

آنها فقط می خواهند خرید کنند ، اطلاعات بیشتری کسب کنند یا به یک سؤال خاص پاسخ دهند. کار سایت موبایل شما این است که از کار خود خارج شوید و به آنها اجازه دهید. متوقف کردن اینکه مشتریان بالقوه خود را از پاپ آپ های مسخره و برجسته خشمگین کنید که امکان بسته شدن روی کوچکترین صفحه نمایش نوجوانان غیرممکن است ، خشمگین شوید.

۲ Pages برای همیشه در حال بارگیری صفحات

۴۶٪ از مردم انتظار دارند سایت شما در ۲ ثانیه یا کمتر بارگیری شود. اگر اینطور نشود؟ آنها برنده هستند. ابتدا ، دلایلی را انتخاب می کنیم که مشتریان شما تصمیم می گیرند از سایت موبایل شما بازدید کنند – آنها حوصله سرگرمی هستند و به دنبال سرگرمی هستند ، آنها در حال حرکت هستند و به دنبال اطلاعات هستند یا تصمیم گرفته اند یک خرید لحظه آخری خریداری کنند. زمان بارگذاری کند شما تمام اهداف کاربر شما را مختل می کند. آنها به سادگی عصبانی می شوند و راه حل دیگری را پیدا می کنند (به احتمال زیاد به شکل سایت رقیب شما).

عصبانی

بعد تأثیر گوگل را در نظر می گیریم: زمان بارگذاری کند می تواند (و در نتیجه) رتبه صفحه شما را تحت تأثیر قرار دهد. این امر به این دلیل است که موتورهای جستجو می توانند صفحات شما را خز کنند و شانس اینکه سایت شما دارای نرخ جستن بالاتر باشد ، بیشتر می شود. اما فقط چه تأثیری در سرعت سایت شما دارد و چگونه می توانید مشکل را کاهش دهید؟ شناسایی و خلاص شدن از شر: تصاویر غیرمترقبه ، ابزارک ها یا افزونه های بیش از حد ، اضافه بار تبلیغات و هر کد حجمی.

۳ ٫ فرم های طولانی طنزآمیز

بیایید این را مستقیماً بدست آوریم: مردم از پر کردن فرم ها متنفر هستند. هرچه زمینه های بیشتری در فرم وجود داشته باشد ، بیشتر مشتریان خود را از قیف خرید (یا پرداخت) دور می کنید. پول آنها را نمی خواهی؟ مهم است که خصوصاً در دستگاه تلفن همراه فقط عناصر اساسی را که باید در مورد مشتریان بدانید ، در نظر بگیرید. اگر به نام دوم آنها احتیاج ندارید؟ اینو نپرس ماموریت شما؟ بی معنی را به نفع بنیادین از بین ببرید.

باشه ، اما باید راه ساده تری وجود داشته باشه ، درسته؟ حتما هست. به عنوان مثال می توانید از فرم های پر کردن خودکار استفاده کنید که به دستگاه تلفن همراه مشتری امکان می دهد جزئیات مربوط به وب سایت شما را به خاطر آورد. در تلفن همراه آیفون سافاری دارای ویژگی پر کردن خودکار است که باعث می شود زندگی مشتری شما بطور قابل توجهی آسان تر شود.

۴ ٫ ناوبری کابوسها

چه نوع کاربر سریعتر از سایت اذیت شده سایت موبایل شما را ترک می کند؟ گیج کننده اگر بازدید کننده شما در سایت موبایل شما قرار دارد و نمی داند چه کاری انجام دهد ، دلیل این نیست که آنها کاملاً بی پروا هستند – به این دلیل است که طراحی شما این است. ناوبری تلفن همراه شما نباید پیچ ​​و خم باشد – باید ایجاد شود تا یک راهنمای ساده ، غیرقابل آشکار و واضح دارای برچسب برای کاربران شما فراهم کند تا یکپارچه راه خود را طی کنند.

آیا می خواهید بدانید چگونه یک تجربه کاربری زیبا را برای کاربر تلفن همراه ایجاد کنید؟ این ویدئو را با نام “اصول طراحی برای یک وب بهتر بهتر موبایل” توسط جنی گوو ، محقق تجربه تلفن همراه در گوگل بررسی کنید:

۵ Re مجدداً صفحه اصلی تلفن را هدایت کنید

آیا می دانید چه چیزی بسیار آزار دهنده است؟ نوع آزاردهنده ای که باعث می شود شما بخواهید آیفون مورد علاقه خود را از پنجره قطار متحرک پرتاب کنید؟ هنگامی که شما به طور خاص برای یک عبارت جستجو می کنید ، یک محصول یا یک سؤال و انتظارات شما از فرود در یک صفحه وب براق پر از اطلاعات مربوطه با یک تغییر مسیر صفحه اصلی سریع (و بی معنی) از بین می رود. “Nooooo! اما این نیست … “

بله ، درست است – این چیزی نیست که مشتریان شما درخواست کردند. و آنها “پیشنهاد جایگزین” شما را نیز قدردانی نمی کنند. مهم نیست که صفحه اصلی شما به چه میزان طراحی شده باشد (و هر چقدر ناوبری چقدر نرم باشد) ، هرگز برای پرس و جو مشتری راه حلی نیست. و بازدید کنندگان شما هرگز نباید در معرض فرود قرار گیرند ، مگر اینکه آنها به طور خاص نام یا URL شما را در گوگل تایپ کنند.

چگونه Crea را ایجاد کنیمیک سایت همراه دوستانه با مشتری:

آیا نمی خواهید مشتریان شما از شما متنفر باشند؟ عالی ، آنها سعی می کنند با داشتن یک طراحی واضح ، ساده و آسان برای حرکت ، یک سایت موبایل لذت بخش از مشتری ایجاد کنند. ماموریت شما؟ آنچه را که مشتریان شما درخواست می کنند (و جستجو) ارائه دهید. بدون فکر ، بارگذاری بدون سر و صدا و سریع فکر کنید.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم حرفه ای آنلاین در بازاریابی دیجیتال برای هر کسی که مسئول برنامه ریزی ، اجرای یا اندازه گیری کمپین های بازاریابی موبایل است ، مناسب است. این دوره شامل همه چیز از برنامه ها و بازی ها گرفته تا تجارت تلفن همراه و پیام رسانی است. علاقه مند به پیشی گرفتن؟ اطلاعات بیشتر در اینجا

برنامه ریزی

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک